Випуск № 64/2025
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Міненкова Н.В.
ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ ГАЛУЗЕВО-СПЕЦИФІЧНОЇ ОБЛІКОВОЇ ПОЛІТИКИ: КЕЙСИ АГРОСЕКТОРУ, ІТ ТА ОБОРОННОЇ СФЕРИ
МЕНЕДЖМЕНТ
Liqun Wei, Stoyanets Nataliya
MANAGEMENT AND THE LONG-TERM MECHANISM FOR COMBATING CORRUPTION IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS OF ANHUI PROVINCE IN CHINA
Горбаньова В.О.
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ: СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ
Гусаковська Т.О., Рибалко-Рак Л.А., Святний Л.О.
БРЕНД ЯК ЕЛЕМЕНТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ: МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ТА ПОВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ УКРАЇНИ
Левченко С.П., Тітомир Л.А.
ФОРСАЙТ-ДОСЛІДЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРАКТИК ГОТЕЛЬНОЇ СФЕРИ ЯК ЧИННИКУ ПІДВИЩЕННЯ ЇХНЬОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
Опанасюк Ю.А., Матвєєва Ю.А., Олешко О.М., Рекуненко І.І., Майборода Т.М.
ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ТРАНСФОРМАЦІЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ МЕДИЧНИХ ОФІСІВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Прямухіна Н.В., Зелінська О.В.
ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ОРГАНІЗАЦІЙ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ
Шостаковська А.В., Чаплина Б.В.
БЮДЖЕТУВАННЯ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ
МАРКЕТИНГ
Райко Д.В.
CRM-СИСТЕМИ У ФОРМУВАННІ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПРОСУВАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
ЕКОНОМІКА
Макурін А.А., Козаревич С.В.
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗАЙНЯТОСТІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКІВ ПРАЦІ
Klius Yuliia, Kharkovyna Oleksii
MECHANISMS FOR REALISING INTELLECTUAL CAPITAL IN THE INNOVATIVE DEVELOPMENT OF ENTERPRISES
Leshchynsky Viktor
PROCESS OF FUNCTIONING AND CREATING MODELS FOR DEVELOPMENT


