Випуск № 63/2025
ЕКОНОМІКА
Вовчак О.Д., Кобеля-Звір М.Я., Звір Ю.В.
ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ГРАНТОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УМОВАХ ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ
Чередніченко С.B.
СТРЕС-ШОКИ ВОЄННОГО СТАНУ НА ВАЛЮТНОМУ РИНКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Білько О.О.
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ВНУТРІШНЬОГО КОНТРОЛЮ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
Davydenko Nadiia, Kliuchka Olha
THE ROLE OF BLOCKCHAIN IN OPTIMISING BUSINESS PROCESSES IN THE DIGITAL ECONOMY
Кирєєва І.В., П’янов С.В.
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ФОНДОВОГО РИНКУ: ВИКЛИКИ ДИСТАНЦІЙНОЇ УЧАСТІ АКЦІОНЕРІВ У ГОЛОСУВАННІ ЩОДО ЗЕМЕЛЬНИХ АКТИВІВ
МЕНЕДЖМЕНТ
Попова Н.В., Муха Т.А.
АДАПТАЦІЯ SAAS-СТРАТЕГІЙ ДО ЛОГІСТИЧНИХ ВИКЛИКІВ VUCA/BANI-СЕРЕДОВИЩА В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЛАНЦЮГІВ ПОСТАЧАННЯ
Юхновська Ю.О., Діденко А.В., Риженко О.М., Омельчак Г.В.
МОДЕРНІЗАЦІЯ КОРПОРАТИВНИХ ДОДАТКІВ ЯК ЕЛЕМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СИСТЕМІ ЦИФРОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
МАРКЕТИНГ
Яворська Т.В., Сохецька А.В.
ВИКОРИСТАННЯ BIG DATA У СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ
ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ
Губарєва І.О., Лукашев С.В., Марущенко О.О.
ВИКОРИСТАННЯ БІБЛІОМЕТРИЧНОГО АНАЛІЗУ ДЛЯ ОБГРУНТУВАННЯ НАПРЯМІВ ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ В БУДІВНИЦТВІ
Поворозник М.Ю.
ІНТЕГРАЦІЯ УКРАЇНИ У ГЛОБАЛЬНИЙ НАУКОВО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ